U ovom dijelu možete naći članke koji daju bolji uvid u svijet Star Treka kao i intervjue sa osobama koje na ovaj ili onaj način imaju veze sa franšizom.

[prilagodi za ispis]

[Dr. Ian Lane Davis, kreativni urednik igre ST: Legacy za UFPCroatiu]

Najdraža Star Trek serija: Star Trek, originalna serija. Klasik.
Najdraži Star Trek film: Wrath of Khan, scena Spockove smrti – trebam li još što reći?
Najdraža epizoda: "Yesterday's Enterprise". Sviđa mi se pogled u drugačiji, neistražen dio Trek sage sa Enterpriseom C.
Krirk ili Pidard: Ah, to staro pitanje. Teško je odabrati. Rekao bih Picard zbog ogromnih bitaka, bez sumnje. No, Kirk ima takav stil i ljubav prema svom brodu… Nitko ne zna kako se odnositi prema brodu, ili ženi, kao Kirk. Rekao bih Kirk zbog manjih, osobnijih bitaka, Enterprise spreman, Spock uz njega. San: volio bih vidjeti Kirka i Picarda jednog do drugog u borbi (u mom timu, naravno!). Možda to možemo srediti :)

Za početak, možete li reći par riječi o sebi? Koja je vaša na projektu?
Ja sam kreativni urednik Star Trek: Legacya u Mad Doc Softwareu. Radim sa našim izdavačem, Bethesda Softworksom, producentom i cijelim timom talentiranih programera kako bi smo Legacyu dali život.

Koliko ste dugo fan Star Treka? Jeste li zavoljeli serijal nakon rada na Star Trek naslovima ili obrnuto?
Veliki obožavatelj serijala, uvijek bio, uvijek ću biti. Članovi Mad Doc tima imaju već iskustva sa Star Trek naslovima (Armada, Armada II), i kao ozbiljni Star Trek entuzijasti, naš tim nastoji pomoći fanovima da se serijal održi – i pokrenuti ga naprijed.

Možete li opisati svoj prosječni dan?
Zapravo, nema "prosječnog dana" kod mene. Razvijanje igara je sve samo ne prosječno. Dižem se oko 9 sati ujutro, odlazim na sastanke, obavljam telefonske razgovore, rješavam matematičke i AI probleme, razgovaram sa timom, dizajnerima, programerima, umjetnicima – nadzirem razvoj od vrha do dna i više. Ima toliko toga što utječe na rješavanje razvojne slagalice i to je čini zanimljivom.

Kako ste došli na ideju da stvorite igru?
Ovo je igra koju smo zajedno sa partnerima već dugo vremena htjeli napraviti, a vrijeme je savršeno – svi su istodobno vrlo uzbuđeni.

Koliko ljudi radi na Legacyu?
Puno!

Screenshotovi i najave izgledaju obećavajuće, obožavatelji su prilično uzbuđeni i očekivanja su visoka... Bojite li se da će konačni proizvod zadovoljiti očekivanja?
Uvijek kad radiš igru, postoji ogroman pritisak i svi paze na svaki tvoj potez. Kao programer, možeš se samo nadati da će tvoja vizija projekta uspjeti i svidjeti se fanovima. Znamo koliko su fanovi privrženi i dajemo sve od sebe da napravimo nešto u čem će uživati i istodobno odvesti seriju naprijed.

Današnja gamingindustrija se uglavnom vrti oko vizualnog dijela, dok je gameplay zapostavljen. Dosad viđeno izgleda odlično. Hoće li gameplay i replayability biti na istoj razini?
Naš cilj je uhvatiti bit "pomorskih" Star Trek bitaka i približiti to igraču. Eye candy je očit, no nadamo se da ćete uživati u finijim detaljima igre.

Što je sa zvukom? Hoće li bivši glumci posuditi glasove?
Svi bismo voljeli da se to dogodi, naravno. Znamo kako je to važno fanovima. Morat ćemo pričekati da vidimo hoće li se raspored i ostali detalji poklopiti.

Nešto što se zasigurno većina fanova pita… Koji će biti minimalni zahtjevi? Gruba procjena?
Nažalost, ne mogu vam pomoći ovdje, jednostavno je prerano.

U kojem je stadiju razvoja igra trenutno?
Do grla smo u produkciji igre, tako da je bilo puno rada do kasno u noć, pizze i kave!

Ako se dobro sjećam, igra bi trebala izaći oko rujna ove godine. Je li bilo kakvih promjena u međuvremenu?
Ne, sve ide prema planovima.

Kada bi mogla izaći igriva demo verzija igre, hoće li to biti prije ili nakon izdavanja igre?
Ovo ovisi o našim izdavačima u Bethesdi, zasad se ne govori o tome.

Imate li u planu novi projekt (primarno, no ne nužno povezan sa Star Trekom), ili ste trenutno fokusirani samo na "Legacy"?
Legacy bi trebao izaći u rujnu, trenutno smo fokusirani samo na taj projekt i nastojimo igru učiniti boljom koliko je god moguće. O novim projektima ćemo razmišljati nakon što završimo s ovim.

Hvala vam na intervjuu, dr. Davis, želimo vam puno sreće i uspjeha sa Legacyem i nadolazećim projektima.
Hvala vam na prilici za razgovor, bilo mi je zadovoljstvo!

05.05.2006 [autor: Krešimir Vinšćak]

ime:
e-mail: (opcionalno)

smile:

smile wink wassat tongue laughing sad angry crying 


| zaboravi me
Content Management Powered by CuteNews





idi na vrh