U ovom dijelu možete naći članke koji daju bolji uvid u svijet Star Treka kao i intervjue sa osobama koje na ovaj ili onaj način imaju veze sa franšizom.

[prilagodi za ispis]

[Star Trek: Legacy]



Star Trek: Legacy!



Star Trek: Legacy je nova igra koju razvija "Mad Doc Software", a izdati će je "Bethseda Softworks". Najava igre je objavljena u časopisu "Game Informer", u broju za veljaču. U članku na šest stranica objavljen je intervju sa Ianom Lane Davisom, čovjeku koji je radio i na Armadi II i kreativnim direktorom "Mad Doc Softwarea", te Parkerom Davisom, producentom projekta. Davis je također radio na Bridge Commanderu pa obojica imaju iskustva sa Star Trek igrama. Ian Davis se pojavio u žutoj uniformi sa Enterpriseovim znakovljem – očita naznaka da je g. Davis veliki obožavatelj!



U nekim misijama ćete morati ući u orbitu planeta da bi zadržali kontrolu nad njima.



"Uvijek smo željeli napraviti Star Trek igru koja obuhvaća samu srž Star Trek svijeta. Kada gledate povijest Star Trek igara, vidjet ćete nekoliko dobrih, no osjećamo kako nismo dobili priliku napraviti igru kakvu fanovi žele. Sve do sada.", kaže Ian. MDS je uz pomoć anketa i fanova zaključio - najbolji način da se napravi odlična Star Trek igra jest fokusirati se na najatraktivnije trenutne u povijesti franšize – borbe brodova.



Klingonski brodovi su pogodniji za frontalne napade, dok su federacijski nešto više ujednačeni.



Ian ističe kako su neki od najboljih trenutaka u Star Treku borbe brodova te posebno ističe posljednju sezonu Deep Space Ninea. Napominje kako, za razliku od ostalog SF žanra, tamo postoji nešto jedinstveno, a to će nastojati ukomponirati u igru.



Maglice smještene na bojnom polju mogu biti strateška prednost. Neke će vam popraviti brodove, dok druge mogu onesposobiti senzore.



Single player dio igre stavlja igrača na federacijske brodove, počevši od Archerovog Enterprisea NX-01. Kako napredujete kroz igru, priča se kreće kroz nekoliko era te možete vidjeti evoluciju Zvjezdane flote te aktivno sudjelovati u njoj.



Multiplayer će vam omogućiti preuzimanje uloge nemilosrdnog Borga.



U ranim stadijima igre, kako se igrač počinje upoznavati sa strategijom i kontrolom igre, imat će sve više brodova kojima treba upravljati. Članak ističe da će čak u kasnijim nivoima igre igrač upravljati sa četiri jedinice, od koje se svaka sastoji od glavnog broda te nekoliko manjih.



Kapetani i brodovi iz svih era će po prvi puta biti zajedno.



Igrač će moći sakupiti 'zapovjedne bodove' kada dobije bitke i iskoristiti ih za kupnju novih brodova ili nadograđivanja postojećih. Nadogradnje mogu biti poboljšani štitovi ili jača fotonska torpeda, no kupnja novog broda nije uvijek najbolja strategija.



Koordiniranje napada je jedini način na koji možete dobiti bitku. Pucnjava i bježanje jednostavno nije dovoljno.



Jedan od važnijih aspekata igre koje je "Mad Doc" naučio iz Armade II je sadržan u ovoj rečenici: "Brodove tretiramo kao likove. Kad brod bude uništen, to je velika stvar u Star Treku, to se događa samo nekoliko puta u više od 700 sati Star Treka. To je velika stvar i trebala bi nešto značiti.", kaže Ian. Veliki značaj u igri će biti održavanje brodova netaknutim.



Na zvjezdanim bazama ćete moći popraviti brod te obnoviti posadu za vrijeme bitke.



Ian ističe kako će igrači moći dati različite naredbe floti pri napadanju mete. Navodi primjer definiranja točnog kuda pod kojim napadate Borgovu Taktičku kocku. No, igrač može predati kontrolu računalu i više se posvetiti mikro-upravljanju ako želi.



Federacija nema tehnologiju za skrivanje, osim na nekoliko brodova poput Defianta.



Bitke nisu vođene generičkim AI-jem. Brodovi poput Enterprisea-D će se boriti u stilu prikladnom kapetanu, u ovom slučaju je to Jean-Luc Picard, koristeći "Picardov manevar", kao i ostale općenitije manevre koji se uklapaju u kapetanov stil borbe.



Vaša će flota biti malena pa ćete morati pametno rasporediti jedinice.



Grafički igra će biti veoma detaljna u prikazivanju oštećenja brodova. Parker naglašava da će igra imati različite tipove karti koje će dati grafički prikaz velikih rupa i kratera na oštećenom brodu. "Imali smo ljude koji su hodali kraj naših ekrana u uredima misleći da imamo DVD-e s filmovima. Ali ja sam jučer gledao Zvjezdane staze II i shvatio sam da mi izgledamo puno bolje." rekao je Ian.



"Ovo nije mjesec… To je svemirska postaja!"



Single player kampanje sadržavat će tri ere: Enterprise, orginalna serija (TOS) i The Next Generation (TNG), i biti će moguće igrati je samo iz federacijske perspektive. U svakoj generaciji protivnici će vam biti prilagođeni za tu generaciju, za Enterprise Romulanci, u TOS-u ćete se zakvačiti s Klingoncima, a u TNG-u sa uvijek dosadnim Borgovima.



Moći ćete spremiti snimke bitaka i gledati ih iz različitih kuteva.



Da bi sve ove ere spojili zajedno, priča uključuje Ikonijance (TNG epizoda "Contagion"). U jednom trenutku prije nego što je Jean–Luc otkrio portal, vulkanski arheolog po imenu Sovak pokušava uvesti utopiju o logici i koristeći ijonijansku tehnologiju nastoji postići, kako on vjeruje, plemeniti cilj (zvuči kao brat jednog poznatog Vulanca, slučajno?). Stvari prelaze iz lošeg na gore kada Borg asimilira ikonjiansku tehnologiju što zahtjeva udružen napor kapetana iz svih era da bi se uklonila ikonijansko-borgova prijetnja.




Ako postoji jedna stvar oko koje se zaraćene rase Star Treka slažu, to je da Babylon V ne valja.



Članak završava Ianovom najavom da će Star Trek: Legacy spojiti sve ere, kao što to nije prije bilo učinjeno u prethodnim igrama. To je "ujedinjena vizija" koja će izdvojiti ovaj naslov od ostalih igara na temu Zvjezdanih staza. Nadalje, govori da se igra od samog stvaranja nastojala biti najbolji Star Trek naslov, a ne samo još jedna igra s licencom.




Sve rase tehnološki napreduju kako godine prolaze, ne samo Federacija.



Summa summarum:
- razvoj: Mad Doc Software
- izdvač: Bethesda Game
- platforme: PC i Xbox 360
- očekivano vrijeme izlaska: rujan 2006.
- igra se odvija kroz tri ere: Enterprise, TOS i TNG
- radi se o akciji / strategiji namijenjenoj za single i multiplayer koji podržava najviše 8 igrača
- rase: ljudi (Federacija), Klingonci, Romulanci i Borg
- moći ćete upravljati sa najviše 4 jedinice (svaka jedinica se sastoji od glavnog broda i par manjih brodova)
- napredovanjem kroz igru stječete "zapovjedne bodove" koje možete iskoristiti za kupnju novih borodova ili poboljšanja brodova
- brodovi u članku: klasa Constitution, klasa Defiant, klasa Nebula, NX-01, klasa Excelsior, klasa Ambassador, Borgova Kocka, Taktička kocka, klingonska Ptica grabljivica, romulanska Ptica grabljivica, D'Deridex klasa
- "Ima akcije, no ne akcije tipa 'ja sam borbeni pilot', već 'zapovijedam flotom'"



Excelsior i Ambassador klase "rame uz rame".



Nakon svega pročitanog i viđenog, teško je ne reći... ah, kad će taj rujan...

22.01.2006 [autor: Krešimir Vinšćak]

ime:
e-mail: (opcionalno)

smile:

smile wink wassat tongue laughing sad angry crying 


| zaboravi me
Content Management Powered by CuteNews





idi na vrh